Godkväll...

Klockan är 1... vad gör jag uppe?! Jag har ingen kontroll längre :P Jag spelar farao som om jag vore besatt. Inte okej! Jag slutade bara för att spelet la av. Suck! Men nu ska jag fly till min säng och sova :) Behövs! Upp klockan 8.10 ju.
Parfym-grejen är löst :) Var med min Emil idag och drog självklart med honom till Kicks så att han fick hjälpa mig att välja. I just det sammanhanget känns det som att hans åsikt är viktigast! Det får bli Pure bloom! Lutade åt den iaf, den är mest olik de andra dofterna jag har och var Emils val. Mamma höll med ^^

Nej, kort inlägg idag. Jag däckar snart ;) Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0