Bara dagar kvar!

Som alla i min ålder, 17 härliga vårar, räknar man ner till den ultimata åldern förr eller senare. Jag var rätt tidig med nedräkningen och det börjar ju faktiskt närma sig med stormsteg! Just 17 år är året då man bara väntar och väntar. Året som inte ger ett skit... till och med 16 kändes viktigare. Och nu är det en knapp månad kvar, till 18!!! Vi pratade om detta på fikat idag, tjejerna och jag, om vad man kan göra. Det bästa är ju pengarna! Haha, man får stenkoll och att ha pengar är ju samma sak som att vara vuxen... typ :P Tankar på vad man vill ändra börjar ju också dyka upp i huvudet. Jag vill klippa lugg, färga håret mer rött, skaffa gröna linser, tatuera mig mm. Sen om jag vågar allt det där är ju en annan sak :P Men just nu är jag iaf ganska säker på att lugg-grejen ska bli av :) Vore jag inte lite söt om jag fick se ut såhär?:

lugg till mig?


Vore iaf roligt att testa... har haft samma hår hur länge som helst! Men det är ju inte bara utseende man tänker på. Man vill ju UT med! Testa hur det är, och vad ska man ha då? Fyller ju år på en torsdag, så då kan man ju dra ut på fredagen. Om jag får som jag vill så ska jag "köpa" min första, otroligt jag vet... men det är dags för "den lilla svarta". En egen svart klänning som fungerar med allt :D Jag vill! Och mina mörklila klackar till... haha "Tjejen har koll!" Tankarna går ju :D Hoppas verkligen på att det blir en bra helg, min födelsedagshelg!

Sova nu kanske. Hej så länge!


Kommentarer
Tool

Vilken snygg brud! Vem är hon?

2009-03-08 @ 23:47:56
URL: http://ttool.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0