Sommarlov!!! Snart...

Nu är alla jobbiga skolgrejer slut! Borta! Det sista jobbet är avslutat och hjärnan kan ta semester. Det är något betyg till som jag måste kolla upp men annars är allt sånt förbi ^^ Jag är lycklig! Imorgon ska det repas inför skolavslutningen, AAAHHH!!! SKOLAVSLUTNING!!! Jag ska vara i skolan 9.45, alltså inte 11 som jag hade tänkt. Men sånt är livet. Ingen KuHi iaf så slutar lagom tidigt. Då ska P-Sara och jag shoppa så att vi kan ha på oss något trevligt på torsdag. På själva avslutningsdagen ska vi musikare vara på plats 8.30. Kul, kul, kul... Vi ska ju spela/sjunga på alla tre avslutningarna klockan 9, 10 och 11. Sedan går man till klassrummet och tackar klassen för denna gången. Tackar lärarna med för all del! Det finns verkligen några som jag verkligen kommer sakna att ha som lärare...

VÅR SISTA SKOLAVSLUTNING!!!! EVER!!!!
Sedan är det STUDENTEN :D <3

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0