Redan hemma

Nu är jag faktiskt hemma. Kort möhippa, utan utgång faktiskt. Mamma ska upp 5.20 imorgon och ville inte bli så sen. Okej med mig faktiskt... var väl trevligt och så. Men middag passade mig bra. Var sjuuukt gott! :D Men, grejen är ju att brudgummen är från USA och hela hans amerikanska släkt kommer på bröllopet. Alltså var hälften av tjejerna där amerikanskor och enbart engelsktalande. Jag kan ju inte prata engelska... Jo, det kan jag, men varken gärna eller bra! Jag förstår engelska helt för det mesta, men att prata själv... Njäej... "Lumpen" på engelska för fan, hur beskriver man det? :P Så kan det vara...

Men stort GRATTIS till söta Anna! :D Hon blev verkligen chockad! ^^

Möhippa
 
Möhippa


Vi andra fick också lite utspök :) Jag tog på mig en gloria xD

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0