Känner mig duktig

Idag har varit en lyckad skoldag! Det är då inte ofta man får den känslan, men idag gick allt bra och inget var speciellt jobbigt/tråkigt/ansträngande. NK då vi hade ett litet test och visst, jag kunde inte allt, men jag kunde mycket mer än vad jag tidigare har trott och jag har inte längre lika mycket ångest inför torsdagens G prov.
Sedan hade jag 3 timmars hål då jag mesta tiden pluggade intensivt i lärcentrum. Jag! :D Läste kap 10 i engelskaboken och börjar inse att den är ganska bra om man tänker lite outside the box. Sedan plggade jag Psykologi som fan och jag känner mig taggad inför provet imorgon. Det kommer att gå bra! Det måste gå bra, för jag SKA ha MVG i psykologi. Det förtjänar jag faktiskt. Matten var det inte samma sak med, jag nöjer mig med ett VG även fast jag var så sjukt nära med att få MVG. Men när det gäller psyko ska jag ha det högsta betyget. Fattar du det Malin Å? :P Haha! Klockan 9.30 imorgon gäller det! P-Sara dök upp och vi pluggade tillsammans en stund. Men efter att ha insett att alla datorer i skolan inte hade något internet la vi ner böckerna och gick och åt.
På musiken hade vi kör och samba. Jag hade druckit kaffe och var himla pepp och gav järnet :P Kändes lite trist att vara så glad själv när alla andra verkade jättetrötta och inte alls gillade vår körlåt. Den är ju fan rolig! :P Kom igen! När alla sedan tog fram sin instrument blev jag gammal igen. Jag är redo att prata pansion för jag fattar inte varför man inte bara kan hålla i ett instrument utan att spela på det heeeela tiden och bara göra massa oljud. Hallå? Om folk är tysta så kan ban börja spela på riktigt snabbare istället. Det är jag i ett nötskal helt enkelt.
Som grädden på moset stannade jag kvar efter skolan och gjorde en uppgift i italienskan som jag missat när jag varit sjuk. Läraren verkade väldigt nöjd med att jag kom och satt där i 40 min och jobbade självständigt. Jag hade säkert inte behövt göra det ens om jag inte hade sagt något. Haha! Jag tycker inte att man kan kalla mig som fjäskare, men jag vet hur man gör för att få läraren att tycka att man är en flitig och ordentlig elev.

Nu ska jag titta på ett vänner-avsnitt och sedan fixa lite mat.
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0