Hej Solen!

Jag tror att alla har märkt att det är soool idag! :D Blev superfint väder igår och det verkar ju hålla i sig! Det är ju en sak som precis alla måste vara glada över :D SOLEN ÄR HÄR! Vem pallar en till regnig sommar. Nej, efter att det varit dåligt väder hela midsommarhelgen tycker jag att vi svenskar förtjänar att resten av sommarn är solig, solig och soooolig :D

Jag är en såndär person som aldrig blir brun dock. Det är något jag avskytt hela livet... alla andra blir solbrända och är jätteglada, men inte jag. :P Jag förblir blek och vit. Jag försöker bekämpa det, men det blir oftast bara ett ill-rött resultat. Men jag tycker sock att jag blir lite brunare för varje år som går. Solblekt hår får jag iaf. På sommarn älskar jag mitt hår (gör jag nästan alltid men på just sommarn är det extra fint)! Då är det typ, ljust koppar brunt! <3

Nu ska det solas! Vägra vara vit som ett spöke!



Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0