För att jag ville må bra!

NEJ! Jag tänker inte få dåligt samvete...
JA! Jag valde bort en del saker denna helgen, det gjorde jag. Saker som väl var planerade...

Men vad jag än får se eller höra så tänker jag inte känna mig skyldig bara för att jag tänkte på mig själv och bara MIG för en enda jävla gångs skull! Ibland känns det som att jag har allt ansvar på mig och så fort jag inte är med och... gör, så är jag en svikare! Tydligen någon som aldrig ordnar eller är med... men det är långt ifrån sant! Jag mådde fan inte bra och då får jag ta hand om mig själv. Göra precis det jag vill och känner är bäst för mig! Jag tänker inte fixa allt. Faktiskt INTE!

Tack och hej så länge...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0