Bara ta hand om mig själv

Vilken dag! :D

Känner mig som en ny människa!
Uppe vid 11, drar på sig en klänning då man ser att denna dagen också bjuder på underbar värmebölja!
Sedan bär det av till skräddaren (som inte sa nej denna gången :D) för att hämta klänningen som jag ska ha på bröllopet imorgon. Får rabatt av den snälla damen i kassan för att jag är ungdom. Blev extra glad när hon frågade om jag hade parkerat bilen utanför eller om jag ville ha en påse ^^

Så går man hem och provar klänningen som nu är helt otroligt fin! Innan var jag inte helt nöjd, men NU! :D Längtar så till imorgon! När jag ändå hade den på mig provade jag ut smycken som skulle passa bra till, skor, kavaj och sjal. Nu är det klart med.
 
I övrigt så har jag skämt bort mig med ansiktsmask, choklad av alla typer :P, för djuprengöring och återfuktning. Jag har även rakat benen, tagit fotbad och filat fötterna. Målat både finger- och tånaglar dessutom :P Imorgon ska jag duscha och göra hårinpackning ^^

Jag har dessutom suttit på balkongen och solat. Jag var duktig och smorde in mig ordentligt innan vilket var tur då jag somnade i solstolen! :S Skulle ju bara sitta en liten stund :P Nåja, jag gick in och tog på "after sun" och drack vatten. Visst är jag bra?! :D Mamma har dessutom köpt frukt så har ätit ett äpple, en banan och en persika ^^

Nu ligger min väska i klorin för att bli vit, kanske ska ta en titt på den :P

Imorgon är det bröllop! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0