På fem minuter

Haha! Det är så roligt! Jag skickar ett sms till Linnea och fem minuter senare är jag där och kaffe är på G.

Det kommer bli en ny design på bloggen gott folk. Jag är lite trött på utseendet och eftersom att jag är så dålig på att göra själv så har hon erbjudit sig att hjälpa mig lite. Hon är asduktig och gör det för att hon tycker det är roligt. Hur awsome är inte det? :D Så, jag hade fixat lite bilder som jag skulle vilja ha med och kollade om hon var hemma så att hon kunde få titta på dem. Det var hon och så tog jag hissen upp. Så himla trevligt! Kom precis hem och vi har snackat och fixat lite. Jag tror och hoppas att det kommer bli hur bra som helst!

Vi borde träffas oftare! :D

Hej så länge!


Kommentarer
Karin

Den nya layouten blev ju jättefin! :)

2009-07-05 @ 20:50:10
URL: http://fagerland.blogg.se/
Sara

Tack! :D Jag är också nöjd!

Tusen tack till min kompis med!

2009-07-07 @ 14:37:53
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0