Öland imorgon!

God förmiddag!

Jag är medveten om att inlägget igår var... ett av de sämre. Ibland blir det bara så. Demonerna i en kommer fram och man får för sig saker. Det var absolut deppigt igår! Men, det är inget som goda vänner och pojkvän inte kan fixa. :) Jag vet att det inte är sant och ska se till att jag fortsätter att tänka positivt om mig själv.

Imorgon bär det iväg till Öland mina vänner! IMORGON! :D Jag är så pepp och jag älskar delen när man får planera och styra. Packningen är inte helt klar här, men det ska ordnas. Vi skrev pack-lista som vi följer xD Jag kanske är knäpp, men gud vad jag gillar sånt! Att skriva upp och pricka av. Vi har tittat på kartor och kollat på hur vi ska gå, ungefär. Provat att slå upp tältet har vi också gjort. Det är stort och fint och det gick dessutom fort att få upp och ner tältet. Nemas problemas! Så, imorgon blir det bilresa till Öland och sedan börjar vandringen från "Långe Erik" till "Långe Jan" på lördagen eller söndagen! HIHI!!!

Just nu är Emil hos grannen och klipper gräs... sedan ska vi fan fixa klart med allting och för hoppningsvis tar det inte hela dagen...

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0