Obeskrivligt vidriga människa!

En gång om året, bara en gång och det räcker! Jag vill inte se människan! Inte nog med att han är sliskig och motbjudande, ful och irriterande så är han dessutom otrevlig och nedlåtande... Jag blir fullständigt galen! Sverige duger inte åt honom, nej det är USA som är världens under och vi små människor är ingenting i jämförelse. Vi har inget som är bra här i Sverige, för allt bra finns i USA. Då undrar jag: Varför stannar du inte hemma då din bortskämda snorvalp?!

Jag vill inte se människan, jag vill inte prata med honom! Gaah, vill spy på hans glasögon och finniga plyte... och han tror att han kan säga precis vad som helst till mig. Men vafan, jag kan bita tillbaka om det är så. Passar han sig inte så slänger jag hundarna på honom. Rädd för mina små sötnosar och kallar dem "monster" och "jävlar". Han har inget här och göra! STÄNG MUNNEN när du tuggar och vänta dig inte att få allt på silverfat bara sådär. Här fungerar det inte så! Jag vet inte hur det är i USA men jag skiter något så in i helvete i det. Passar det inte så kan du gå! Jag slänger gärna igen dörren bakom dig igen, utan att tveka! Så länge du inte pratar svenska så tänker jag ignorera allt du säger! Vad fan är det?! Han KAN svenska, men neeej, varför ska man göra det, prata svenska?! Amerikanska ska det vara, fjant! Han använder Sverige som om det vore en svordom... ÅH!

Börjar tro att det är han som fått mig att bli störd på folk som tycker att "svensk sub" bara förstör en bra film. Fjantigaste någonsin! Läs inte texten då, om du inte kan hantera två spårk samtidigt. Herre gud... JA, jag spårar! Jag tycker det är skönt när det är svensk sub, man slipper vara överspänd och hör man inte vad de säger så spelar det ingen roll. Man behöver inte ha max-volym och dö långsamt ens... så, jag är klar!

Jag tycker så synd om mig och min familj! Vore det inte för att den här "personen" var en av Pär kompisar skulle han ALDRIG få sätta sin vidriga fot, storlek 50?, här igen!

Ska gå till gymet nu... Hej så länge...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0