Nu bär det iväg

Hej och hå :) Nu görs de sista rycken, folk slirar omkring i hela huset och letar efter "det nästan bortglömda". Själv sitter jag och bara väntar på de andra... jag har ju allt mitt hemma hos mig och jag kommer bara på fler och fler saker som jag måste göra där. Jag blir alltid så, får för mig att jag har glömt allt och lite till minuterna innan avfärd. Nåja, det brukar fixa sig...

Att regnet bara öser ner är ju också lagom roligt... ÖSER! Stackars mysman som ska köra. Men, han är en bra förare så det kommer gå bra! Nu måste jag hjälpa Emil att leta :P

Förhoppningsvis hörs vi igen innan jag kommit hem ^^ Troligtvis dessutom!

Ha det bäst alla läsare!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0