Förlåt för att jag är dålig!

Hej alla...
Jag har verkligen inte haft någon ledig stund den senaste tiden, händer massor med saker och det verkar bli lika mycket i framtiden. Hoppas att ni inte blir allt för ledsna på mig. Jag ska göra mitt bästa!

Jag åker till Småland och Skeppevik imorgon. Något som beslutades för någon dag sedan. Jag hade inte mycket till val egentligen, folket tyckte absolut att jag skulle med ner. Dessutom mutade de mig med att övningsköra 3-4 timmar om dagen. Jag tackar verkligen inte nej till det, som jag har tjatat! Är hemma igen på lördag. Alltså är jag inte borta länge. Jag och P-Sara måste festa! :D

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0