Eventuella uppdateringar

När vi åker till Öland imorgon så är det ju inte bara jag och Emil som åker. Jag vet inte om jag har varit tydlig med detta men Emil och hans familj äger en stuga på Öland och Emils föräldrar ska vara i stugan när vi gör vår vandring. På det viset har vi möjlighet att avbryta vandringen om vi måste. Om vi svälter eller om det regnar hela tiden :P Så imorgon när vi åker kommer vi alltså åka till stugan tillsammans med Emils föräldrar, vara där i några dagar, och sen börja gå. På fredag ska vi till och med hälsa på min familj i stugan i skeppe. Ska bli så mysigt! God mat ska det bjudas på med ;)

Gunilla, Emils mamma, ska ta med sin laptop ner vilket innebär att jag kanske kan låna den vid något tillfälle och skriva några rader här i bloggen så att ni, mina läsare, inte känner er bortglömda ;) Kanske kan lägga upp någon bild eller något.

Så, vi kanske hörs igen snart, eller inte. Vi får se :D

Hur som helst. Ha det bra och hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0