Äntligen hemma!

Tack gode gud! Jag är hemma igen! Det är bara så himla skönt känna sig ren och fräsch, hel och ja... underbart känns det! Jag hade väldigt roligt på Öland, men som de säger: Borta bra men hemma bäst!
Jag kom hem igår ganska precis klockan 19. Ingen var hemma, vilket jag visste att det inte skulle vara, så Emil stannade kvar hos mig och höll mig sällskap. Vi köpte pizza och tog det piano vid tv:n. Idag var tanken att vi skulle gå upp halv 9 och ta en joggingrunda, men vi snoozade i en timme istället och åt en lång frukost. Det blev även en lång dusch på morgonen, det bästa på länge. Dusch och varmvatten som man själv kunde reglera temperaturen. Guld!

Klockan halv 1 dök Malin och Tess upp hos mig. Jag var precis klar med tårt-bakandet. Pussy fylller år idag! Hon var här 13.20, sen som alltid, och vi firade henne stort med kycklingsallad och min tårta som verkade gå hem. :) Sedan gick vi en sväng i Danderyd och pratade och skrattade. Vi har så barnsligt roligt! ;D Alltid!

De åkte alldeles precis och jag har städat undan lite. Jag är så sjukt trött. Ska lägga mig och läsa en stund eller nåt :P

GRATTIS IGEN PUSSYCAT!





Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0