Vill bara ha en semla

Precis så! En jävla semla är precis vad jag behöver! Något fett och sött :O Något som jag absolut inte BÖR ta, men som jag känner är absolut nödvändigt... denna jävla skolskit :S Varför ska det vara så mycket? Måste lärare alltid tro att det bara är deras ämnen som är viktiga och det är självklart för dem att vi kan lägga ner all vår lediga helg-tid till deras fucking uppgifter?! JA, jag är lite stressad... Jag känner mig klar med Naturkunskapen men jag har ändå gjort för lite, känns så iaf. Har inte ens tittat i historia boken och tackar Lord över att vi får ha boken på morgondagens prov. Men trots detta har vi sam-läxa. Jag blir så sur! Jag vet inte vad jag ska svara på de dumma frågorna! Inte en susning!!! Det är så svårt och vi har inte fått ha någon riktig tid på oss att lära oss allt. Varför ska det vara förhör? Varför?! AAHH *snyft* 
Sen saknar jag Emil också... jätte mycket! Jag behöver honom! Jag vill aldrig vara ifrån honom, så är det bara! 
Det är därför jag vill ha en semla! xP NU! Jag vet att det finns i kylskåpet... men ska vänta till kaffet. Jag måste faktiskt göra detta vidriga skolarbete. Jag ska få det klart och sedan kan jag ta den där underbart goda semlan ^^
Sån är jag! Ät en du med ;)

Hej så länge 



Kommentarer
Anonym

semla semla semla, nyttigt och mycket fiber! vill också ha semla :DDDD

2009-01-18 @ 21:37:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0