Vårtermin

Idag började äntligen vårterminen! Så perfekt :D 6 kurser avslutade och jag behöver aldrig mer tänka på eller jobba med de kurserna! Haha ^^ Hade min första psykologilektion idag och jag tycker att det verkar så himla intressant! Jag är så ivrig över att få dra igång på riktigt. Var ju bara lite intruduktion idag, som ett smakprov, eller snarare aptitretare i detta fallet. ALLT verkar så... häftigt känns ovanligt att säga i skolsammanhang :P Men typ.Jag brinner för psykologi helt enkelt. Kultur och idéhistoria var väl inte perfa, men lite skit får man ju ta ;)

Morgondagen blir lugn iaf. Har lång sovmorgon och pappa kommer sjukanmäla mig runt halv 12 för att någon måste hem och passa lillprinsen som inte får vara hemma själv med mamma Toffie och mormor Candie. Kan bli knas. Så det gillar vi :D Men schh... det vet ni inget om ;) Jag behöver en sån dag, känns det som just nu. Är verkligen dötrött! Kom hem runt halv 1 igår efter lång och urmysig födelsedagsmiddag för Linda på en fin italiensk resturang. Allt var så sjukt gott och jag, som den ända som kunde italienska, fick visa upp mina talanger. Roligt! Dessutom stannade Emil kvar över natten efter att ha eskorterat mig hem. Blir inte riktigt samma sovvana...

Det jag vill få sagt är, en kort dag med sovmorgon blir utmärkt imorgon. Ska bli skönt att dra och träna med P-Sara om ca. en timme också. Friskis danspass. Har ingen aning om hur det ska bli, men är taggad. Var ett tag sedan jag tränade, måste jag erkänna. Lalallala xP

Nå, man kanske ska göra något vettigt en stund nu. Få italienskaläxan ur vägen kanske. Eller bara titta på ett till avsnitt av "Sex and the City". Haha :D

Vi hörs. Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0