Fett med drama

Satan vad det händer grejen denna vecka. Det gör att det känns som att veckan har gått asfort! :) Nu är det så att mycket av allt drama som hänt inte går att skriva om i denna lilla bloggen, måste skydda mig själv och folket omkring mig nämligen. Men kan ju säga det, att MASSOR händer! Under ytan...
Men ärligt, det är taskigt att skriva om ANDRAS privatliv. Det är en sak om man vill blotta sitt eget, men andras kan man hålla tyst om. Ibland tänker man sig ju inte för, så inte för det, men man ska försöka låta bli. "Inga namn?" Näe, det är faktiskt ganska lätt att fatta om man är inblandad, eller ännu värre, man kan fatta att det står om en själv :P Haha! Jag maler på här och gör er alla jättenyfikna xD Kan ni gott vara!

Jag kan säga det att jag vill ge en extra hälsning till Malin idag iaf :D

HEJ!

Vi bestämde faktiskt idag att vi ska försöka ses mer bara vi, för att det var länge sedan. Något vi båda var medvetna om, och då gör man något åt det. Så mysigt! ^^ Vi började faktiskt prata lite eventuella datum för när man kan försöka dra ihop TK-träffar. I tid! :D Det diggar jag. Lilla, söta Malin! Älskar dig! Älskar er alla mina vänner såklart! :D Ni som känner att det gäller er, har rätt! <3

Hej så länge


Kommentarer
malin malin malin!

hej hejejejej Sara :D <3

2009-01-31 @ 11:12:23
URL: http://stoneeyes.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0