Börjar bra!

Året har börjat riktigt jävla bra vill jag lova! Bra nyårsfirande och ettårsdag följt av mysdagar med Emil :D Sedan bio med Andreas och Linnea och såg den kalasbra filmen Australia. Sedan var Pussy och Malin här igår och vi drack kaffe och snackade och hade mycket trevligt! IDAG åkte jag med mamma och pappa till Ikea och tittade äntligen på en garderob till mig och den ska jag få insatt imorgon! JAAAA! Kan ni tänka er, i vanliga fall måste man tjata om någonting i år för att få någonting i denna familjen och imorgon kommer jag vara helt jävla nöjd! Med ALLT! Mitt rum kommer vara komplett <3 Någon vecka senare kommer jag säkert kommit på något nytt jag vill ha men det kvittar. Jag är lycklig xD Hihi, jag var som ett barn på julafton när vi gick runt och tittade på alla möbler mm. De har ju allt på ikea! Jag fick bestämma precis hur jag ville att garderoben skulle se ut, EXAKT! Har t.o.m fått mitt dvd-ställ tillsist. Det är inte mycket som krävs för att jag ska bli glad :P DESSUTOM, var P-Sara här över kvällen och vi snackade, såg på film och hade det asroligt! P-Sara äger! ;) Det gör även Kung Fu Panda. Se den säger jag bara! Imorgon ska jag bygga garderob och på onsdag börjar skolan igen och då ska man tillbaka till verkligheten. Nåja, nu ska jag sova.

Hej så länge!


Kommentarer
P som i sara

Awiie:D

And yesyes,

nyår va sjuukt najs!!

<3

2009-01-09 @ 21:45:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0