2009

Tror och hoppas att detta ska bli ett mycket bra år det med! :D Och även fast jag varit jävligt glad har jag även varit jävligt ledsen! Och just den där deppiga delen skulle jag vilja slippa iår. Det gör jag genom att ta mer lätt på saker och ting. Årets nyårslöfte. Jag ska försöka fatta att det inte är hela världen om allt inte blir exakt som jag hoppats. Jag behöver inte vara så hispig över saker och ting, "Måste få bra betyg, måste träna, måste vara med Emil, måste vara hemma, måste träffa mina kompisar mer, måste vara med mer, måste sluta tänka på det, måste ta hand om det och det och det, annars DÖR jag". Okej, så har det ju inte riktigt varit. :P Men jag är bra på att ta i ;) Ibland tror jag att jag tar i mer än vad folk klarar. Knappt jag gör ju det. Nu säger jag inte heller att jag ska lägga ner, inte ALLS! Men jag ska bara ta det lite mer lugnt. :)
Iår fyller jag dessutom 18! De ni :D Det ska bli suuuper. Då ska jag ut! Eftersom att jag fyller år först av mina kompisar, lånar jag Emils. Det är det bra med att jag och Emil fyller år så nära varandra, vi kan fira tillsammans med! Det har känts så jobbigt när Emil gått ut med sina kompisar och de frågar om inte jag också ska med och man måste säga "Jag... kan faktiskt inte." För liten :/ Jajaja, veeet att 12åringar smiter in, eller 15 åringar strular med vakterna för att komma in iaf. Men jag är inte riktigt sån och det skulle kännas så jävla surt att bli en börda. Näe, om 3 månader behöver jag inte tänka på det och bara, vara jag! Wopie :D Körkort blir inte fel heller och ja, känna att jag har lika mycket ansvar som jag klarar av. Om ni hade haft mina föräldrar kanske ni hade fattat mer ;) De är urgulliga och älskar dem, men de är så beskyddande. Och när jag dessutom har en storebror som är godheten själv blir det ännu svårare.

Så, sammanfattning: Jag välkomnar 2009 efter ett underbart 2008 och hoppas på ett detta år ska bli ännu lite bättre!

Puss och hej så länge xD  

jag med ros


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0