Såklart...

Sjuk och slut... inte okej asså :S Visste att jag var lite halv-snuvig och hostig men så är det ju i sådana här tider. Men nej! Imorse vaknade jag med feber och huvudvärk. Så nu är jag hemma och bara mår dåligt typ... Det bra med att vara sjuk är att jag kan ligga i sängen och läsa min precis nyinköpta bok "När jag hör din röst". Beroendeframkallande, ja! Men i övrigt är det ingen höjdare. Jag kommer säkert behöva vara hemma imorgon med, och det värsta är... om jag känner mina föräldrar rätt kommer de inte låta mig åka och se Karma Tree i FINAL på fredag :S För att jag varit sjuk... DET är typiskt mina föräldrar! Det spelar ingen roll om jag blivit frisk, var jag sjuk igår gör jag ingenting idag. Så låter det. Jag som verkligen ville seeee, jag lovade :S Även fast sjukdom kanske är ett ganske reko alibi eller vad man ska kalla det. Nåväl, man kan ju alltid fråga och tjata lite. Så får vi se om det blir Huddinge eller soffan hemma.

Jaha, inte så mycket o berätta när man är sjuk, och detaljer vill ingen ha :P
Får väl säg hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0