Kort och gott

Har haft en helt underbar helg, fredag den 13e och alla hjärtans dag!!! Därför har jag inte skrivit på länge ;) Har njutit av nuet och varit lyckligast i världen ^^ Mer behöver man väl inte säga?
Var filmkväll hos P fre 13e, bra filmer och bra sällskap ;)
Alla hjärtans dag var en perfekt dag med Emil <3 Bubbelmys, film med chokladhjärtan och sedan en supergod middag med glass och bär till efterrätt.
Igår var jag och Emil in till IKEA och kollade och köpte en säng med alla dess tillbehör :D Kan knappt vänta till fredag då det blir dags att inreda nya stora rummet och prova nya stora sängen ^^
Inte svårt att fatta att jag är lycklig va ;) xP

Puss och hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0