Ett snabbt inlägg

Fungerade inte i morse ju. Precis, tänkte skriva ett inlägg idag på morgonen för en gångs skull. Jag kom hem från Emil kl. 8.00 nämligen. Skulle dra en timme senare och var i princip skolklar. Men det var något fel på blogg.se så det blev inget. Första gång för det vid annat tillfälle alltså. Hur som helst.
DÅLIG dag att komma tillbaka till skolan. Jag blev trött och grinig, för det första för att jag glömt skåpnyckeln och för det andra för att jag fick reda på saker som ingen orkat berätta för mig tidigare... saker som prov mm. OCH folk blev arga på mig för att jag blev sur... det var ganska frustrerande... Jag har ALLTID koll! Jag är ganska stolt över det faktiskt... jag vet när allt händer, och när jag är sjuk i tre dagar och behöver lite hjälp så får man inte det förren dagen innan typ. Inte snällt. Ingens fel, men jag tyckte det var taskigt iaf. Dessutom sa alla olika saker. "Det är prov" "Nej, det är bara förhör" blablabla, fram och tillbaka. Typiskt min klass. Men vad kan jag säga? Det är ett mysigt gäng och alla klasser har väl sina brister. Jag överlever nog detta och kommer vara back on track om någon dag.

Tro det eller ej, men jag är inte perfekt... även om det verkar så xD Ödmjuk är jag ju alltid t.ex.

Nu ska jag se Glans på femman :D Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0