Segt, segare, segast

Att ha håltimme i nästan 3 timmar är sjukt anstränande och uttråkande! Jag orkar inte gå runt och leta efter dator, för att alla antingen är sönder eller cp. Och när jag väl hittar dator, denna trevliga bl.a, så har den inte word?! Vad fan är det för stil? Piss! Men, jag har lyckats få lite gjort trots allt. Naturkunskapen kommer att gå prima och jag har gjort det tråkigt förarbetet i KuHi, så det är bara att börja skriva. Det får bli ikväll när jag kommit hem efter att ha haft dejt med Tess inne i stan. Ska bli treligt att träffa tjejen! Vi behöver nog prata, bara hon och jag, över ett glas rött. Helt otroligt, det är bara 20 min kvar på min håltimme! :D <3

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0