Mordhot

Var precis inne på Muffinsmartins blogg för första gången och läste där att han hade blivit "dödshotad" och att han skulle polisanmäla. Ja, jag kan förstå att om man får mycket skit i sin blogg varje dag och tillslut blir mordhotad så kanske man måste dra gränsen där. Men jag, som jag är, såg det komiska i det hela. Hur kan folk bli så otroligt upprörda att de tar sig sån tid att skriva ett mordhot till någon som de inte träffat eller ens känner?! Det är mycket lustigt faktiskt! Jag relaterade ju på en gång till Magnus Betnérs klipp. Titta och njut! ^^

 

 

Hej så länge!



Kommentarer
MUFFINSMARTIN

SKönt att du förstår ;)

2009-12-29 @ 14:08:46
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0