Lugn Juldag

Idag tror jag inte att jag kan berätta något vettigt. Emil dök upp precis när Bröderna Lejonhjärta började på 4an. Sedan har det bara varit lugnt och mysigt. Eller... vår gran ramlade :P För andra gången faktiskt. Den ramlade en gång igår kväll med :P Men oväntat många julkulor klarade fallet. Jag och mamma kan annars gå och köpa några nya nästa år, det bästa som finns!

Jag vet att ni bara måste se bilder från vår underbara julafton! Men... jag pallar inte :P
Ska dra till Emil när som helst :P Då blir det snöbollskrig och knäckbak!

Jag är modig, jag lägga upp en julegobild på mig från 2006 och den från iår.

Lika som systrar? :P

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0