Det är mycket nu

Både roligt och jobbigt. Plugg! Som vanligt! Loggbok 4 är kalr nu iaf och ska börja skriva min uppgift i filmkunskap, men KuHi får vänta tills imorgon. Emil är ju här, även han med plugg upp till öronen, men vi har varit på gymet, julpyntat lite, slappa, varit ute i snön med hundarna mm. Men nu sitter jag bara och vill käka! Maten är på G, men om man inte haft tid att äta lunch blir man grinig... Får väl klappa lite på Emil, duktig <3

Lucia igår i skolan sög!
Lucia igår i Mörby var mycket konstigt!
IDOL igår var mycket bra, då ERIK vann! Tack och lov! Jag vet att större delen svenska folket inte har något form av gehör eller taktkänsla, men det går inte att missa hur duktig Erik är! Han hör hemma i USA där han kan slå :) Inget ont om Kalle dock, tro inte det! Han har utvecklats enormt mycket och har en underbar röst (fast helt annorlunda från Eriks). Erik är mycket mer en IDOL i mina ögon/öron! Kalle trivs nog bäst med sin gitarr, och kanske sina egenskrivna låtar medens Erik brinner för att stå på en stor scen med tusentals fans. GRATTIS ERIK!!!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0