10 dagar kvar till lovet

Hur sjukt är inte det!? :D Jag skulle gör ganska mycket för att få slippa göra projektloggboken, inlämningen i filmkunskap, förbereda mig inför debatten i Naturkunskap eller svara på frågorna vi har i läxa i Kultur och Idéhistoria. Men samtidigt... 10 dagar (inklusive helg) det ska man klara. Särskillt när man klarat det förr, eller klarat av 7 veckor, eller för fan 11 år! Lucia väntar runt hörnet och det är bara att tuta och köra. Ska ju vara med i Lucia-tåget i Mörby Centrum på fredag klockan 17:00. Var med i tidningen och allt! Det ni :P Snyggaste bilden på alla tärnorna och Lucian. Mitt i Danderyd skriver med andra ord om de viktiga nyheterna :P Täbybo med opium och vi, prima! ;P



Hej så länge!


Kommentarer
Suzyblue

hahaha.. underbart! Är det Malin som står och posar med händerna i mitten?

2009-12-09 @ 11:20:41
Anonym

Nej, det är faktiskt vår Lucia. Malin vägrade bli fotad :P

2009-12-09 @ 15:02:10
puzzy

ok. haha, chicken.

2009-12-09 @ 20:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0