Städa!

Fyfan vad det ser ut här hemma! Jag är ensam och jag ska städa!!! Det ser fan inte klokt ut med kläder överallt och jag orkar inte se skiten. Jag måste göra någonting åt det på en gång! Malin E dyker upp här på Lördag och imorgon ska jag iväg och leka med Malin S. Mycket nu :P Mycket hela tiden känns det som...

Kom hem från landet igår kväll efter några dagars jobbande. Stress, stress, stress! Det är såååå mycket som jag vill och bara en del saker som jag faktiskt ska göra. Malin åker hem på Tisdag och då är det exakt en vecka kvar innan skolan börjar! 1 VECKA!? Det är ingenting!!! Jag har panik, jag avskyr att börja skolan! Dessutom är jag lika fattig som en ladugårdsråtta. Okej, jag har lite pengar men de kommer gå åt under dagarna Malin är här. Vi ska shoppa, åka till Grönan och ha lite utekväll på stan. Sedan ligger jag klart på nollan. Så är det med det. Att åka iväg är inte möjligt för min del. Trist, men så är det. Fitt skola...

Nåväl, städa! Hej så länge!


Kommentarer
Freja

Jag vill börja skolan :p saknar alla sjukt mkt och har inga pengar så kan inte göra nåt XD och fredrik hara dragit för en vecka sen :/ så kan inte var med honom, och alla är typ borta XD längtar till skolan :) (mer människorna än skolan då men)

2009-08-07 @ 00:56:28
URL: http://porrfrejker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0