Skor, Skor, Skor!

Den senaste tiden har mitt liv varit väldigt inblandat med skor!

Mina älskade, urslitna, favorit street, copycat pussycat skor som jag haft nästan varje dag i över 2 år är nu slängda… I KNOW! Jag köpte istället ett par nya fina skor från Puma. De är väldigt lika, men man kan ju inte vara tråkig och köpa exakt likadana. Nytt märke gör mycket! När jag samma dag skulle gå en långpromenad med hundarna tänkte jag passa på att gå in mina nya fina skor. Bra tanke, dåligt resultat! Som jag borde ha väntat fick jag svidande skavsår tidigt… nya skor är alltid sjukt hårda ju. Så efter det bävade jag för att använda mina nya skor. Till råga på allt så tyckte Astro att skosnörena, som jag tyckte gjorde skorna extra härliga, var perfekta att tugga på. Inte okej! Så, eftersom att jag slängt mina sköna skor och var fast med nya mindre sköna skor började jag använda alla mina övriga skor. All Stars, ballerina och sandaler kom fram och variationen kändes inte helt fel. Dock gick det åt massor med plåster och inköp av nya gjordes ofta. Speciellt när man tydligen tappar ett nästan nyköpt paket… Bara för att göra mig ledsen gick mina sandaler från Italien sönder på Gröna Lund! Jag fattar inte vad som hände :O Helt plötsligt gick bandet av och jag tappade skorna. Fixade med tejp, och plåster när tejpen gick av, så att jag kunde ta mig hem… skomakaren nästa! Dessa slänger jag bara inte! Slutligen köpte Malin de mest underbara skor jag sett i hela mitt liv när vi hade vår shoppingdag på stan! Jag menar, vi blev förälskade båda två! Jag har dem som bakgrundsbild i min mobil… Jag hade långt ifrån råd med att köpa dem, så jag sörjer dem lite.



Visst är de helt otroligt fina?!?!?!? <3 Älskar dem! Får väl trösta mig med att mina fötter har läkt riktigt bra efter Ölandvandringen och efter långpromenaden med hundarna, så de nya skorna används nu och med glädje :)

Hej så länge!


Kommentarer
Anonym

GRYMT snygga! Vart finns dem? ;)

2009-08-16 @ 20:19:58
Malin

aaaaaaaaah, MINA SKOR! :D <3

2009-08-16 @ 22:14:52
URL: http://malinjohannas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0