RIB-Båt

Igår åkte jag och Emil Rib-Båt :D Det var riktigt roligt faktiskt! Vi kom nästan försent, såklart, men hade det inte varit för mig hade vi aldrig hamnat på båten. Ibland är det bra att kolla två gånger vart man ska :P

Nåja, vi valde den minsta och snabbaste båten och fick åka tillsammans med 5 andra härliga människor och en riktigt bra förare. Det gick 40-45 knop och vi flög på vågorna. Idag har jag träningsvärk i benen och är öm i ryggen och arslet. Kommer säkert få blåmärken längs benen med och på insidan av händerna :P JA, jag höll i mig ordentligt! Mer träning behövdes inte den dagen, var en åktur på 4 timmar. Tänk ett 4 timmars-pass på gymmet, haha!

Jag lyckades ta några bilder. Sälarna som vi såg var omöjliga att ta kort på, men iaf :)

 

Tack Elias och Linda, Erik och Andrea för en riktigt bra och häftig födelsedagspresent!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0