Ögonkristaller

Det känns som att jag är uppe tidigt. Gick upp klockan 9 liksom... Det är ju egentligen inte alls tidigt, men seg är jag! Jag vaknade av att Malin E skickade ett sms till mig (och folk som känner mig vet att min sms-signal kan väcka folk!) där det stod att hon var på väg! :D PARTY! Det ska bli sjukt roligt! ;)

Igår var jag med min andra Malin och hade det hur trevligt som helst! Jag åt god glass, drack gott kaffe och hade det gött! ^^ Var så länge sedan jag var med Malin och vi pratade en hel del, mys! Jag fick spela Sims 3 också! Jag är salig... jag VILL köpa det och spela! Verkligen :O Men jag har varken pengarna eller datorn... Men jag blev allmänt sugen på sims och funderar på att testa om Sims 2 fungerar på min hp. Önska mig lycka till!
Agnes dök upp hos Malin senare, fnittertippa ^^ Tillsammans åkte vi hem till Wissén. Grill! ;) Var trevligt att träffa lite folk från klassen. SE, man behöver inte skolan för att träffa folk man gillar :O De man vill vara med kan man träffa utan att behöva sitta i ett klassrum med Kultur- och idéhistoria boken uppslagen. Min åsikt :P Nå, vi hade det bra där men jag tog fem över nio bussen hem iaf. Vissa skulle vidare och frågade om jag skulle med, men... ofta jag hade gått upp såhär tidigt om jag kommit hem klockan 4 imorse. Man får prioritera. ;)

Man skulle iofs inte behöva prioritera om man hade alla sina vänner i samma hus :D Här om dagen var Linnea här! Efter att ha gått en promenad åkte vi upp till mig och tog en kaffe och satte oss på balkongen och snackade hur llänge som helst! Runt tolv sa hon "Jag kanske ska dra mig hemmåt" :P Man är hemma på en sekund, det är inte svårare än så! Underbart! Synd att hon ska flytta till Linköping och plugga, kommer sakna henne! Men hon får det säkert kalasbra och man måste ju hälsa på! :D

Nu ska jag äta frukost :) Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0