Lite ensamt!

Imrogon åker Emil till Kreta... :( Det känns så himla pissigt! Han åker till det underbara utlandet, bara för att jag ALDRIG reser, och jag är fast här hemma i hösten, I SKOLAN. Det suger! Och jag saknar honom redan! Massor! <3 Bäst för honom att han sms:ar när han landar så jag vet att han lever...

Jag blev faktiskt lite kreativ i min ensamhet och fick ett ryck och började skriva. Jag är på G! Jag har en hel story i huvudet och nästan allt är nedskrivet. Slarvigt! Och många detaljer saknas, men jag ser möjligheterna! :D Tänk om jag skulle kunna skrapa ihop en liten bok. Jag är faktiskt duktig på att skriva och jag tycker framför allt att det är sjukt roligt! Jag vågar inte berätta vad den handlar om faktiskt... inte än. Men sen kanske, när någon nära har läst och sagt vad han/hon tycker. :)

AJ! Träningsvärk!!! Gym igår, gym idag och tänker ta något pass imorgon :) Jag satsar till 1000 och har så ont överallt... Sånt får man ta om man vill bli vältränad :P

Lite TV och kaffe, sedan bok och sedan sova! Hej så länge!


Kommentarer
Freja

hur länge ska han vara borta?

2009-08-21 @ 12:04:45
URL: http://porrfrejker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0