Inte så farligt

Första dagen i skolan kändes... ja, okej :P Var där i en och en halv timma bara dessutom. Vi fick lite papper, några böcker och nya skåp. Var på tiden! Bara det gjorde att skolstarten inte kändes lika dålig.

Imorgon börjar jag efter schema, klockan halv 11 :D Nästa vecka börjar individuella valen och jag kommer att börja 8.10 på onsdagar, men imorgon slipper jag. Det ska jag njuta av! Jag kommer även sluta kvar i 1 istället för 20 i 5 av samma anledning. Sjukt va?! Jag tänker vara i skolan klockan 10 hur som helst, vill inreda mitt nya skåp. Förra året var det kaos och jag hittade aldrig mina böcker, så nu ska det göras lite ändringar så att trivseln ökar.

Så, inte så farligt! Men de säger ju att dag 3 är värst :S Vi får se!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0