Snart ska jag sova

Hej alla!

Ska gå och lägga mig nu men tänkte skriva lite här först. Ni måste ju veta att jag lever :P

Har haft en lugn och totalt underbar helg med Emil <3 Vi behövde det båda två tror jag. Var hur mysigt som helst att bara ta det lugnt och ha det trevligt. :D Idag åkte vi in till Täby C med Ragge med. Var himla roligt :D Haha!

Jag kom väl hem runt klockan sex och nu är jag faktiskt väldigt stolt över mig själv. Jag hann göra Svenskan (inte perfekt, men hallå... Olof kan inte vänta sig superbra argument då jag inte ens kunnat vara med på någon lektion och fått jobba med det) och så har jag tittat på Italienskan och jag känner mig fett lugn. Jag är säker på det allra mesta och har fram till torsdag på mig att bli säker på ett MVG till torsdagens prov, det sista italienskaprovet ever. Är jag bra eller vad?! :D HAHA!
Det var väldigt tråkigt att filmkvällen med Linnea fick gå bort, men det var ju inte precis planerat. Vi får se till att det blir nästa vecka ;)

Imorgon Sarus, då jävlar!! xD Snacka hett med HD!

Hej så länge! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0