Imorgon är dagen!!!

Imorgon är det den stora dagen folk! :D

 Imorgon fyller jag 18!!!

Jag är så sjukt PEPP. Fattar folk hur mycket jag har längtat? Säkert inte :P Haha, men idag lät jag ingen glömma att jag är huvudpersonen under morgondagens festligheter xP Jag har nog blivit knäpp... men det struntar jag i! PARTY!!! Jag känner mig redo, med ny frisyr och allt. Ni får se imorgon ;) Ska lägga mig nu så jag kanske sover till 2 xP Haha!

Hej så länge!

P.S. Jag är glad för jag fyller 18 imorgon!!! D.S.


Kommentarer
Sanna

Budgivning på bloggdesign i min blogg! Kom gärna in och kika. Om du inte gillar den designen så tar jag även emot andra beställningar! Med vänliga hälsningar Sanna

2009-04-17 @ 12:09:21
URL: http://s0ckersoet.blogg.se/
Sanna

Grattis förresten! :-)

2009-04-17 @ 12:09:50
URL: http://s0ckersoet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0