Han ska stanna hos mig! :D

Nu har jag äntligen fått prata med min Emil! Jag hann få panik flera gånger om men nu när jag fått prata med honom förstår jag och är GLAD! Han kommer hem <3 Han kommer hem till mig och ska STANNA hos mig! Det blir ingen lumpen för honom, han kände det tidigt att det inte var någonting som han ville göra. Jag behöver inte vara ledsen över att han ska vara ifrån mig eller att vi inte ska kunna höras av på länge. Jag har över ett år till på mig innan lumpen blir aktuellt igen. På den tiden kommer det bli MYCKET Emil! <3 Åh, vad glad jag är nu!! Min man ska stanna hos mig ^^

Hej så länge! <3


Kommentarer
Mys

Prrr...

2009-04-03 @ 00:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0