Grattis i förskott

Idag har varit en hysterisk dag! :D Uppe tidigt och var i Mörby Centrum till kvart i elva. Jag skulle fixa lite saker och det tog tid! Efter mycket om och men kom jag från centrum vid 12 iaf. Men saken var den att jag hade himla roligt :P Skulle vilja berätta, men kan vara riskabelt! Haha! Skojar, men... jaja!

Planerna var att jag sedan skulle in till stan för att träffa TK så att de skulle hinna fira mig lite. 18 SNART!! Vi skulle ses vid ett fik och prata och sådär. Trevlans tänker jag! :D Ett tag in på eftermiddagen hör Malin tillsist av sig och säger att vi kan åka in till fiket tillsammans. Lät bra tyckte jag! När jag läser nu känner jag mig dålig! xP Borde anat! Väl nere i Mörby Centrum igen möts jag av 3 glada brudar som blåser massa serpentiner på mig och har planerat en picknick för mig ^^ Så gulliga! Dock var det dåligt väder så vi gick hem till mig och åt istället. Men för att inte gå miste om picknick-känslan la vi en filt på golvet i mitt rum och satte oss på den när vi åt :P Kan man ju också göra! Jag tror att 3/4 av tillställningen bestod av skratt xP Vi hade jävligt roligt!!! Tack så mycket tjejer! Vi sa att vi ska försöka ses på onsdag igen, så kanske Issa kan vara med :D Vi hoppas!

Nu är det exakt en vecka kvar tills min födelsedag! Då blir det PARTY!!!!



serie

Mer Sex and the City nu :) Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0