Åh vad spännande!

HEHEY! Sarus, Sarus, Sarus! :D Detta är så fett roligt!!! Jag blir så glad och och det är riktigt spännande. Berätta allt, allt, ALLT imorgon <3 Känns som att jag är 15 igen eller nåt... men är man tjej så är man ;) Man finns för sina brudar!
Är så uppe i varv, men är även sjukt trött så ska nog kunna sova med.

Jag var och handlade med mamma idag, äntligen fick jag min svarta väska från friis company. Ska man ta den imorgon kanske? Vi får se... blev även ett underställ och en löparjacka. Löparskorna ska stå redo i hallen hela tiden nu! Det är nästan klart, lumpen 2010!

FIN

Typ så ser väskan jag köpte ut!

Nu får det vara bra :) Hej så länge!


Kommentarer
Wille

Hahahaa iiiiiih jag blev helt till mig jag också hahaha, sometimes I love being a girlygirly ;D:D:D

2009-04-28 @ 21:56:20
URL: http://essayskirts.blogg.se/
Sara

Haha! Precis min åsikt ;D

2009-04-29 @ 09:14:40
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0