Snart i rutin

Mycket som hängt i luften nu. Men jag har börjat ta tag i det och ordnat upp allt. Skolan rullar på och inget är svårt och stressigt än. Denna vecka har ju rent av inga  läxor behövts göras. Banken är klar, barnvakteriet är fixat och jag har enerig kvar till att göra alla de där totoalt onödiga sakerna som jag gör "bara för att". Och ändå klagar jag på att jag är trött :P TYPISK rutin! Allt bara går och går och går. Veckan är som den är, den underbara helgen kommer och sedan är man runt. Lite trist men så är det när man går i skolan och är fattig. Men, nästa helg är det fan TK-Helg! Det du :D Ska bli så himla roligt och jag längtar verkligen. Känns som att jag håller på att tapp mina brudar. Alla andra går ju också på rutin. Men nu är det bokat sen månader tillbaka så nu kan alla, och alla kan typ HELA helgen. Då kanske vi hinner prata om allt.
Denna helgen blir det EMIL <3 Min älskling! Saknar honom hela tiden... blir att mysa och ha det gött tror jag. Folket reser ju bort så det blir nog perfekt! Nu, ska jag sova iaf. SOVIS imorgon, yahoo!

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0