Skola... igen

Nu har skolan börjat igen på allvar. Vad ska man tycka om det... idag var det en jobbig och lång dag. Imorgon blir det nog lugnare förhoppningsvis, eller troligen. Inte lika många lektioner och framför allt lite roligare sådana. Tar nog några dagar till innan jag blir skoltrött iaf. Emil började också skolan idag; KI. Jag är så himla stolt över honom! ^^ Min lilla läkare. Idag ska han iväg på "läger" typ och kommer hem på onsdag. Är ju borta med nya folket dårå för att lära känna varandra. Som gullig nollning :P Hoppas att han får det bra där. Men jag längtar tills han kommer hem, på fredag ses vi igen <3

Att fira 8 månader på landet var bäst. Jag är så lycklig!! De bästa 8 månaderna i mitt liv. Vill aldrig vara ifrån min Emil.

Ska plugga nu. Hej så länge


Kommentarer
Pussycat

Jag lovar att han kommer vara gaaanska utslagen när han kommer hem. Mina syrror åkte iväg på "gullig nollning" :p i danmark en vecka inför läkarlinjen. Efter tre dagar hade de knäckt 2000 ölburkar, och de var bara 60 pers. Bara så du vet vad det handlar om. haha!

puss

2008-09-02 @ 18:54:01
Sara

Haha, ja han är redan rätt trött har jag fått höra i telefon. Bara han har det roligt så :) Puss

2008-09-02 @ 21:05:11
URL: http://caspita.blogg.se/
Läkarn

Ååh det hade han, men inte dagen efter som du vet... men man kan lita på honom, det är en sak som är säker! :D

2008-09-26 @ 15:57:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0