Måste vs. Vilja

Tro mig, det finns 1000 andra saker jag skulle vilja göra just nu och det finns 1000 andra saker som jag BÖR göra just nu. Varför kan det inte vara samma saker? Då hade allt varit mycket lättare, men NEJ. Jag gör inget, varken något jag vill eller måste göra. Jag bloggar. Jag vill egentligen bara gå och lägga mig och sova, men det går inte, för jag MÅSTE plugga historia. Jag gör inget av det. Vad hände med mitt engagemang? Blåste bort? Byttas ut mot lathet iaf... Hoppas att det bara är något tillfälligt för jag får inte bli slö nu. Inte till tvåan då det är mycket som står på spel. Inte okej! Fryser gör jag också... det är så kallt, särskillt ute. Stod och skakade när jag väntade på bussen när jag skulle åka hem och nu fryser jag igen, även fast jag har på mig min mysmysfliiiis. Tänk ett täcke, varmt och bra! Sova låter bra. Men jag ska plugga, prov snart. Sluta skriva! Men va fan, jag kommer bara börja spela pinball eller något annat. Men jag ska försöka. Vad gör jag här?!
Imorgon är det skolansdag som ska spenderas med esteter, och när jag kommer hem dröjer det inte länge förren jag får träffa min man. Det ÄLSKAR VI! :D

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0