Hej hoppet!

Så himla skönt att göra sig kvitt den där människan en gång för alla! Tyvärr också... jag ville ju att det skulle bli bra och jag försökte verkligen att bli sams, men nu när sista ordet är sagt så känner jag mig nöjd med detta beslutet.
Allt blev med ens mycket lättare och det ser ljusare ut! Jag är glad, efter en urmysig TK-Helg och att tillsist få säga tack och adjö till denna jobbiga person! Emil var här en stund också och han kommer tillbaka runt tolv <3
Har bestämt mig för Facebook nu också. :) Kan ju inte skada och skvaller är roligt!

Så härligt att bara känna sig GLAD!! <3

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0