Vill ha ledigt!

Måndag, och jag VILL HA HELG! Fy fan vad jag inte orkar gå till skolan längre... vill inte klara av de 4 sista dagarna. Ärligt, vill ligga och sova och mysa och chilla och vara uppe hela nätterna och vara med folk :D Men nepp.. skola för min del. Men nästa vecka är det tema vecka, kan bli kul om jag någon gång kan komma på vad jag vill göra. Och sedan är det HÖSTLOV! JA TACK!
Emil är här <3 men sover... :( Han insåg att han inte mådde bra och behövde vila och nu sover han. Jag tycker det är jättetrist för jag hade verkligen längtat efter honom och nu flyger tiden iväg, men jag har inte hjärta att väcka honom. Jag får nöja mig med ögongodis idag. Kanske hinner förbereda lite inför italienskaprovet, sista provet innan lovet :D
Kan säga att naturkunskapsprovet gick bra, kändes lugnt. ;) Jag vet vad jag vill göra i helgen nu iaf, får se om planen går igenom.

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0