Inget viktigt

Det är mycket nu... men allt är typ bra iaf. Förrutom att jag är lat och trött, därför blir det inte så mycket så mer än detta den här gången. Hade egentligen ingenting att skriva om, men kände att det var för länge sedan jag gjorde det. Var på tiden helt enklet. Hoppas verkligen att jag bara har en lektion imorgon!! Då blir det bio med P-Sara nämligen :D
Emil var här i nästan 3 timmar idag <3 Han bara dök upp, utan förvarning, en riktigt underbar överraskning! Jag älskar den mannen, jag gör verkligen det!!!!

Nu ska jag glo på TV en stund... Hej så länge


Kommentarer
saran

och till stan for vi:D:D

wiie för det mate!

vi är nu tv-stars efter Ur intervjun @ plattan!!

HÖHÖ

Ps.Burger king is the Bomb<3Ds.



xoxo





2008-11-10 @ 21:22:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0