Det var som fan...

Vad mycket plugg det ska vara då! :S

Bara för att jag varit hemma och sjuk i tre dagar så ligger jag lötsligt massor med efter. Jag som inte tyckte att det hände någonting i skolan när jag var där och sedan när man är sjuk... DÅ händer det saker! Hehe, och det roligaste är ju att ingen berättar vad man ska göra för att komma ikapp... Jag frågar tom. och okej, det mesta har jag ju fått reda på, absolut! Och jag har gått till mina lärare och frågat vad jag ska plugga. Men de där små sakern som: "Vi sa ha förhör på 30 sidor idag!" eller  "Vi ska ha läst 25 sidor för att kunna hänga med på viktig genomgång idag"  gör mig så trött!
 
Jag är väl överambitiös... men jag vill så gärna visa vad jag kan! Jag brukar lämna in allt i tid, ofta med god marginal, det blir aldrig för sent iaf... Fett med disiplin :P Man jag hoppas ju på ett meritvärde på 19.5... Som Claes skrev på mitt omdöme: Högsta betyg kräver högsta farten! Jag har det i mig, bara att köra!

Plugga! Hej så länge! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0