I hopp...

Jag har tråkigt! Och jag är trött... borde klart gå och lägga mig. Men jag sitter och tror att gossen ska slå på datorn och prata med mig på msn. Vi var tillsammans imorse och jag saknar redan att få prata med honom. Jag måste vara riktigt jobbig! Han får aldrig vara ifred. Eller, jo, det får han men jag är så konstig. När jag inte har något att göra tror jag att han bara ska känna det och snabbt skicka ett kort, gulligt sms så är allt bra sen. Det funkar ju inte riktigt så, därför sitter jag här och hoppas att han ska dyka upp. Lika bra att jag går och nannar. Men jag VILL! Nä, nu får jag fan ge mig. Det är bra nu. Jag ska gå och sova. Vi kommer ju höras imorgon. Varför ska jag vara så totalt galen i grabben?! Underbart, men man blir ju galen. Kärleken är starkare än vad man kan tro.
NU, nu ska jag sova! Jag ska ^^

Hej så länge


Kommentarer
Creme Fresh

hoppas du haft en bra helg

2008-03-23 @ 23:52:22
URL: http://cremefresh.blogg.se
LOU CIGARO

Så sött :)

2008-03-24 @ 00:03:17
URL: http://cigaro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0