Förlåt då

Har väl glömt bort bloggen lite då.. sorry. Och jag har ingening att skylla på heller. Har inget att göra när jag kommer hem längre. Jag ligger en vecka före alla andra känns det som. Och jag är trött... måste gå och köpa vitaminer eller någontig. Jag kan inte äta frukost. Jag panikar! Tar en tugga och så mår jag illa. Har aldrig varit så tidigare. Läskigt. Det är lätt något fel på mig.
Och jag saknar Emil! Mycket <3 Vill träffa honom nu! Behöver honom... min vardag är så trist just för tillfället.
Vill ha min älskling hos mig. Får vänta en vecka... usch. Får försöka överleva. Trasig som jag är.

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0