Nu får det vara bra

Sitter och gör ingenting... bara tänker. Tänker på hur det var för länge sen, hur det är nu och hur fan det kommer bli i framtiden. Beroende på hur självförtroendet är för stunden brukar framtiden se olika ut. Idag känns det som att allt jag drömmer om kommer slå in :) Allt är bra, förrutom en pytteliten sak. Vad jag ska göra åt den saken vet jag dock inte... Jag känner inte att jag orkar bry mig. Viljan försvinner lixom när man försökt så många gånger och man aldrig får någonting tillbaka. Jag kan inte säga något annat än att jag verkligen har försökt hjälpa och varit en så god vän som möjligt. Jag ångrar ingenting jag gjort eller sagt :) Jag tänker inte försöka mer.

Imorgon på dagen ska jag vara med tjejerna och på kvällen ska jag till min älskade man ^^

Hej så länge! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0