Tack!

En suck av lättnad! Jag sitter i min stol, lyssnar på musiken som gör livet värt att leva och bara ler. Provet i Företags Ekonomi är skrivet och jag kommer aldrig mer behöva sitta och läsa i tegelstenarna till FE-böcker! Aldrig att jag skulle få för mig att läsa FEb. Visst var det intressant, visst var det lärorikt, men NEJ. Så tråkigt det kunde vara. Har bara velat gråta de senaste dagarna när jag pluggat. MEN NU ÄR DET ÖVER!
Dessutom så har jag fått min fars godkännande angående fredag. Jag får!!! Så lycklig jag är :D Kan det inte bli fredag nu på en gång? Längtar <3 Ingen kan missa att se hur lycklig jag är. Helt underbart att känna såhär!

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0